Junior Digital Marketing Manager / Младший менеджер отдела цифрового маркетинга OMODA & JAECOO

19 Ноября

Партнерские Вакансии

Город:

Москва

Занятость:

Полная занятость

Компания "Чери Автомобили Рус"

Responsibilities

  • Assist in developing and implementing media plans to achieve KPI targets
  • Plan and execute Digital & Offline advertising campaigns (under manager supervision)
  • Monitor campaign performance, analyze data and optimize approaches for further campaign development
  • Development of recommendations for the team and the agency to improve the performance of advertising channels based on the data obtained
  • Coordinate document flow with internal teams and external vendors to ensure timely and accurate campaign execution and marketing tools functioning
  • Search for new advertising promotion channels within the set goals
  • Participation in the launch of special brand projects
  • Assist in preparing of weekly reports and presentations on campaign results, insights, and recommendations for team and HQ.

Requirements

  • Excellent knowledge of advertising metrics (Digital & Offline) with focus on Digital
  • Ability to create and execute media plans based on business targets and target audience analysis
  • Proficiency in managing digital advertising campaigns in SEM
  • Experience working with the promotion of a web resource in SEO, knowledge of the basic concepts of organic promotion
  • Strong analytical skills to interpret data and provide actionable insights for campaign improvement
  • Excellent verbal and written communication skills for client presentations and internal team collaboration
  • Ability to manage multiple projects simultaneously, adapt quickly and prioritize tasks effectively
  • Capable of working collaboratively with cross-functional teams and external partners
  • Comfortable in a fast-paced environment with evolving priorities and deadlines
  • Ensure accuracy in campaign setup, reporting, budget tracking and document flow
  • English proficiency at least at an Intermediate level
  • 1-2 years of experience in media management & marketing communications, media planning, or related fields (entry-level roles can be considered)
  • Familiarity with digital analytics tools to track and report campaign performance
  • Knowledge of call-tracking and email marketing platforms is a plus
  • Good knowledge of Excel functions
  • Understanding of market research methodologies and audience segmentation
  • Ability to thrive in a dynamic and collaborative work environment
Conditions:
  • Work in a company that is a division of a large international automobile concern (100% foreign capital);

  • Work in a steadily developing company with ambitious plans;

  • Work in a close-knit, professional team;

  • Total income including salary and bonuses linked to the performance of corporate and individual indicators;

  • Voluntary health insurance policy with extended coverage; payment for corporate communications;

  • Compliance with the Labor Code of the Russian Federation;

  • Discounts on the company's products;

  • Location in the business center 5 minutes from the metro Voykovskaya.

Похожие вакансии

13 Ноября

Директор по продажам и маркетингу в городской отель

Москва

Компания "ГКУ города Москвы Центр занятости населения города Москвы" Один из ключевых партнеров Центра занятости населения "Моя работа", сетевой...

Отправить резюме подробнее

13 Ноября

PR-менеджер / менеджер по работе с партнерами

Москва

от 50 000 до 120 000 руб.

Компания "Inside House Agency" Кто мы? WILDSPACE - ведущая дизайн-студия для селлеров на маркетплейсах Wildberries и Ozon. Разрабатываем...

Отправить резюме подробнее

13 Ноября

Руководитель отдела промо и event

Москва

Компания "Серебряный Дождь, Радиостанция" Должностные обязанности: Организация с нуля и проведение внутренних и внешних мероприятий,...

Отправить резюме подробнее

13 Ноября

Ведущий менеджер по планированию торгового пространства, авторизации и мерчандайзингу( Л'Этуаль )

Москва

Компания "Л'Этуаль" Обязанности: Создание и корректировка планограмм для эффективного использования торгового пространства (расстановка...

Отправить резюме подробнее

13 Ноября

Менеджер по маркетингу на маркетплейсах( FINN FLARE )

Москва

от 115 000 до 138 000 руб.

Компания "FINN FLARE" FINN FLARE – международный бренд со скандинавскими корнями и полувековой историей. Наш бренд создает качественную одежду...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Реклама / Маркетинг / PR: