Junior Digital Marketing Manager / Младший менеджер отдела цифрового маркетинга OMODA & JAECOO
19 Ноября 2024
Город:
Москва
Занятость:
Полная занятость
Компания "Чери Автомобили Рус"
Responsibilities
- Assist in developing and implementing media plans to achieve KPI targets
- Plan and execute Digital & Offline advertising campaigns (under manager supervision)
- Monitor campaign performance, analyze data and optimize approaches for further campaign development
- Development of recommendations for the team and the agency to improve the performance of advertising channels based on the data obtained
- Coordinate document flow with internal teams and external vendors to ensure timely and accurate campaign execution and marketing tools functioning
- Search for new advertising promotion channels within the set goals
- Participation in the launch of special brand projects
- Assist in preparing of weekly reports and presentations on campaign results, insights, and recommendations for team and HQ.
Requirements
- Excellent knowledge of advertising metrics (Digital & Offline) with focus on Digital
- Ability to create and execute media plans based on business targets and target audience analysis
- Proficiency in managing digital advertising campaigns in SEM
- Experience working with the promotion of a web resource in SEO, knowledge of the basic concepts of organic promotion
- Strong analytical skills to interpret data and provide actionable insights for campaign improvement
- Excellent verbal and written communication skills for client presentations and internal team collaboration
- Ability to manage multiple projects simultaneously, adapt quickly and prioritize tasks effectively
- Capable of working collaboratively with cross-functional teams and external partners
- Comfortable in a fast-paced environment with evolving priorities and deadlines
- Ensure accuracy in campaign setup, reporting, budget tracking and document flow
- English proficiency at least at an Intermediate level
- 1-2 years of experience in media management & marketing communications, media planning, or related fields (entry-level roles can be considered)
- Familiarity with digital analytics tools to track and report campaign performance
- Knowledge of call-tracking and email marketing platforms is a plus
- Good knowledge of Excel functions
- Understanding of market research methodologies and audience segmentation
- Ability to thrive in a dynamic and collaborative work environment
-
Work in a company that is a division of a large international automobile concern (100% foreign capital);
-
Work in a steadily developing company with ambitious plans;
-
Work in a close-knit, professional team;
-
Total income including salary and bonuses linked to the performance of corporate and individual indicators;
-
Voluntary health insurance policy with extended coverage; payment for corporate communications;
-
Compliance with the Labor Code of the Russian Federation;
-
Discounts on the company's products;
-
Location in the business center 5 minutes from the metro Voykovskaya.
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
13 Ноября
Директор по продажам и маркетингу в городской отель
Москва
Компания "ГКУ города Москвы Центр занятости населения города Москвы" Один из ключевых партнеров Центра занятости населения "Моя работа", сетевой...
13 Ноября
PR-менеджер / менеджер по работе с партнерами
Москва
от 50 000 до 120 000 руб.
Компания "Inside House Agency" Кто мы? WILDSPACE - ведущая дизайн-студия для селлеров на маркетплейсах Wildberries и Ozon. Разрабатываем...
13 Ноября
Руководитель отдела промо и event
Москва
Компания "Серебряный Дождь, Радиостанция" Должностные обязанности: Организация с нуля и проведение внутренних и внешних мероприятий,...
13 Ноября
Ведущий менеджер по планированию торгового пространства, авторизации и мерчандайзингу( Л'Этуаль )
Москва
Компания "Л'Этуаль" Обязанности: Создание и корректировка планограмм для эффективного использования торгового пространства (расстановка...
13 Ноября
Менеджер по маркетингу на маркетплейсах( FINN FLARE )
Москва
от 115 000 до 138 000 руб.
Компания "FINN FLARE" FINN FLARE – международный бренд со скандинавскими корнями и полувековой историей. Наш бренд создает качественную одежду...
Вакансия размещена в отрасли