Customer consultation contents specialist

20 Октября

Партнерские Вакансии

Город:

Москва

Занятость:

Полная занятость

Компания "Adecco Russia"

A large foreign electronics company is looking for Customer consultation contents specialist

Job description:

  • Create technical articles for internal Knowledge Base used by operators during customer consultation
  • Collect, localize, process technical documentation on company products
  • Create articles describing operational procedures to ensure sequential and efficient task execution by employees
  • Interact with other departments to identify the need to create new articles and updаtеexisting ones
  • Increase Recognition accuracy of AI Chatbot by training the model with new keywords and phrases
  • Create and updаtеAI Chatbot scenarios for automation and improvement of customer service
  • Organize transfer of English-speaking calls to corresponding agents
  • Provide answers to agent’s questions to internal Knowledge Base instructions and Procedure articles
  • Prepare reports requested by Contact Center and other departments
  • Follow additional instructions from higher management related to the company's activities
  • Use working hours only for fulfilling work obligations
  • Contribute to creation of a favorable business and moral climate in society, as well as to maintain an atmosphere of camaraderie and mutual assistance in the team

Requirements:

  • Good communication skills
  • Experience in customer service
  • Higher education
  • Experienced electronics user
  • Technical understanding of the product (mobile devices)
  • English at least Intermediate
  • MS Office Level - Advanced or higher

Сonditions:

  • Registration according to the Labour Code of the Russian Federation, white wages;
  • Development in a large foreign company;
    Work schedule: 5/2 in office
  • Extended social package: VHI (from the first day of work), compensation for mobile communications, discounts on corporate products after the trial period;
  • Barrikadnaya metro station
Похожие вакансии

15 Октября

AQA Middle specialist

Москва

Компания "Цифровые привычки" Цифровые Привыч ки – аккредитованная IT-компания, резидент Сколково, топ-5 подрядчиков Сбера. Мы предоставляем...

Отправить резюме подробнее

17 Октября

AQA specialist

Москва

Компания "Систематика" Группа компаний Систематика» (ГКС) – одна из ведущих российских IT-групп, входит в топ-10 системных интеграторов...

Отправить резюме подробнее

17 Октября

Customer Journey Expert в команду главная страница Домклик( ДомКлик )

Москва

Компания "ДомКлик" Domclick.ru - единственный в России продукт, обеспечивающий полный цикл операций с недвижимостью. Доступен на всех...

Отправить резюме подробнее

17 Октября

Incident Response Specialist (GERT)

Москва

Компания "Лаборатория Касперского" Кто мы : Incident Response Specialist (Специалист по расследованию компьютерных инцидентов) является...

Отправить резюме подробнее

11 Октября

DevOps specialist (Департамент эксплуатации)

Москва

Компания "СберОбразование" ООО «СберОбразование» — компания экосистемы Сбера, созданная в 2021 году. Мы внедряем цифровые решения и создаем...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Информационные технологии / IT / Интернет: