Customer consultation contents specialist
20 Октября 2024
Город:
Москва
Занятость:
Полная занятость
Компания "Adecco Russia"
A large foreign electronics company is looking for Customer consultation contents specialist
Job description:
- Create technical articles for internal Knowledge Base used by operators during customer consultation
- Collect, localize, process technical documentation on company products
- Create articles describing operational procedures to ensure sequential and efficient task execution by employees
- Interact with other departments to identify the need to create new articles and updаtеexisting ones
- Increase Recognition accuracy of AI Chatbot by training the model with new keywords and phrases
- Create and updаtеAI Chatbot scenarios for automation and improvement of customer service
- Organize transfer of English-speaking calls to corresponding agents
- Provide answers to agent’s questions to internal Knowledge Base instructions and Procedure articles
- Prepare reports requested by Contact Center and other departments
- Follow additional instructions from higher management related to the company's activities
- Use working hours only for fulfilling work obligations
- Contribute to creation of a favorable business and moral climate in society, as well as to maintain an atmosphere of camaraderie and mutual assistance in the team
Requirements:
- Good communication skills
- Experience in customer service
- Higher education
- Experienced electronics user
- Technical understanding of the product (mobile devices)
- English at least Intermediate
- MS Office Level - Advanced or higher
Сonditions:
- Registration according to the Labour Code of the Russian Federation, white wages;
- Development in a large foreign company;
Work schedule: 5/2 in office - Extended social package: VHI (from the first day of work), compensation for mobile communications, discounts on corporate products after the trial period;
- Barrikadnaya metro station
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
15 Октября
Москва
Компания "Цифровые привычки" Цифровые Привыч ки – аккредитованная IT-компания, резидент Сколково, топ-5 подрядчиков Сбера. Мы предоставляем...
17 Октября
Москва
Компания "Систематика" Группа компаний Систематика» (ГКС) – одна из ведущих российских IT-групп, входит в топ-10 системных интеграторов...
17 Октября
Customer Journey Expert в команду главная страница Домклик( ДомКлик )
Москва
Компания "ДомКлик" Domclick.ru - единственный в России продукт, обеспечивающий полный цикл операций с недвижимостью. Доступен на всех...
17 Октября
Incident Response Specialist (GERT)
Москва
Компания "Лаборатория Касперского" Кто мы : Incident Response Specialist (Специалист по расследованию компьютерных инцидентов) является...
15 Октября
Менеджер проектов (Customer success manager)
Москва
от 90 000 до 130 000 руб.
Компания "Mindbox" Mindbox — крупнейшая в России облачная платформа автоматизации маркетинга. Помогаем компаниям — от Dodo Brands и МВидео до...
Вакансия размещена в отрасли