Call centre Operator with Hindi( Insolutions )

29 Сентября

от 92 000 до 126 500 руб.

Партнерские Вакансии

Город:

Москва

Занятость:

Полная занятость

Компания "Insolutions"

We are Insolutions Ltd., a company specializing in digital marketing and product localization in Asian markets for over 5 years.

Our goal is to provide qualified assistance to iGaming projects in expanding their digital presence across various markets. We work with brands of different scales - large and small, local and international. We deliver high-quality digital marketing services to enhance the operations of iGaming companies worldwide.

Currently, due to project expansion, we are looking for a Call Center Operator fluent in Hindi to join our office (near metro station Ryazanskii prospekt).

Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via live chat, email, phone, or social media platforms.
  • Provide accurate, valid, and complete information using the right methods and tools.
  • Resolve product or service-related problems by clarifying the customer's complaint and selecting the best solution.
  • Maintain a deep knowledge of the company's products, services, and policies.
  • Collaborate with team members and other departments to ensure effective resolution of customer issues.
  • Full-time position with 12-hour shifts (one-hour break).

Shift schedule:

  • During the training period of 11 days the salary will be 3,000 rubles per 8 hours shift.

  • After training, during the probation period of 3 months the salary will be 4,000 rubles for 12 hours shift.

  • After the probation period the salary will increase for 5,000 rubles per 12 hours shift.

  • There are 23 shifts per month, each lasting for 12 hours (including one-hour break).

Requirements:

  • Proficiency in English (B2 level).
  • Fluent in Hindi.
  • Desire to work with South Asian markets.
  • Legal conditions for residence in the country.
  • Patience, resilience to stress, and good level of concentration.
  • Experience working in international team workspace will be a plus.
  • Strong Excel skills, experience with customer support programs and data collection tools will be an advantage.

Application Process:

  • First stage: Quick video interview with our HR-Generalist to learn more about the position and discuss your experience.
  • Second stage: Interview with the hiring manager to assess your professional skills.
  • Third stage: Job offer from our company if everything aligns and you share our values.

We have a flexible structure and aim to complete all stages within a week. Apply now and join Insolutions Ltd., a company of top professionals!

Похожие вакансии

26 Сентября

Оператор call-центра( BUSINESS PRO )

Москва

от 60 000 до 70 000 руб.

Компания "BUSINESS PRO" Для клиники, находящейся в Дубае, требуется оператор колл-центра со знанием английского языка. Обязанности:...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

Оператор call-центра( Домконнект )

Москва

от 40 000 до 70 000 руб.

Компания "Домконнект" Компания-агрегатор DOMCONNECT приглашает на работу менеджера по продажам! Мы официальный дилер всех федеральных...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

Оператор call-центра (входящие звонки, м. Полежаевская)( Мэйджор )

Москва

от 53 100 руб.

Компания "Мэйджор" У крупного автомобильного холдинга Major Auto появилась вакансия оператора по приему входящих звонков (без продаж, только...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

Оператор call-центра (без продаж)( INTECHIRS INCORPORATED )

Москва

от 60 000 до 90 000 руб.

Компания "INTECHIRS INCORPORATED" INTECHIRS INCORPORATED — лидирующая IT-компания на территории РФ, с территориальным присутствием во всех...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

Менеджер обработки заявок / Оператор Call-центра / Квалификатор( SpeedWash )

Москва

от 35 000 до 55 000 руб.

Компания "SpeedWash" Компания Speedwash более 3-х лет занимается продвижением инновационного формата в сфере автомоек и масштабирует рынок...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: