Call centre Operator with Hindi( Insolutions )
29 Сентября 2024
от 92 000 до 126 500 руб.
Город:
Москва
Занятость:
Полная занятость
Компания "Insolutions"
We are Insolutions Ltd., a company specializing in digital marketing and product localization in Asian markets for over 5 years.
Our goal is to provide qualified assistance to iGaming projects in expanding their digital presence across various markets. We work with brands of different scales - large and small, local and international. We deliver high-quality digital marketing services to enhance the operations of iGaming companies worldwide.
Currently, due to project expansion, we are looking for a Call Center Operator fluent in Hindi to join our office (near metro station Ryazanskii prospekt).
Responsibilities:
- Respond to customer inquiries via live chat, email, phone, or social media platforms.
- Provide accurate, valid, and complete information using the right methods and tools.
- Resolve product or service-related problems by clarifying the customer's complaint and selecting the best solution.
- Maintain a deep knowledge of the company's products, services, and policies.
- Collaborate with team members and other departments to ensure effective resolution of customer issues.
- Full-time position with 12-hour shifts (one-hour break).
Shift schedule:
-
During the training period of 11 days the salary will be 3,000 rubles per 8 hours shift.
-
After training, during the probation period of 3 months the salary will be 4,000 rubles for 12 hours shift.
-
After the probation period the salary will increase for 5,000 rubles per 12 hours shift.
-
There are 23 shifts per month, each lasting for 12 hours (including one-hour break).
Requirements:
- Proficiency in English (B2 level).
- Fluent in Hindi.
- Desire to work with South Asian markets.
- Legal conditions for residence in the country.
- Patience, resilience to stress, and good level of concentration.
- Experience working in international team workspace will be a plus.
- Strong Excel skills, experience with customer support programs and data collection tools will be an advantage.
Application Process:
- First stage: Quick video interview with our HR-Generalist to learn more about the position and discuss your experience.
- Second stage: Interview with the hiring manager to assess your professional skills.
- Third stage: Job offer from our company if everything aligns and you share our values.
We have a flexible structure and aim to complete all stages within a week. Apply now and join Insolutions Ltd., a company of top professionals!
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
26 Сентября
Оператор call-центра( BUSINESS PRO )
Москва
от 60 000 до 70 000 руб.
Компания "BUSINESS PRO" Для клиники, находящейся в Дубае, требуется оператор колл-центра со знанием английского языка. Обязанности:...
26 Сентября
Оператор call-центра( Домконнект )
Москва
от 40 000 до 70 000 руб.
Компания "Домконнект" Компания-агрегатор DOMCONNECT приглашает на работу менеджера по продажам! Мы официальный дилер всех федеральных...
26 Сентября
Оператор call-центра (входящие звонки, м. Полежаевская)( Мэйджор )
Москва
от 53 100 руб.
Компания "Мэйджор" У крупного автомобильного холдинга Major Auto появилась вакансия оператора по приему входящих звонков (без продаж, только...
26 Сентября
Оператор call-центра (без продаж)( INTECHIRS INCORPORATED )
Москва
от 60 000 до 90 000 руб.
Компания "INTECHIRS INCORPORATED" INTECHIRS INCORPORATED — лидирующая IT-компания на территории РФ, с территориальным присутствием во всех...
26 Сентября
Менеджер обработки заявок / Оператор Call-центра / Квалификатор( SpeedWash )
Москва
от 35 000 до 55 000 руб.
Компания "SpeedWash" Компания Speedwash более 3-х лет занимается продвижением инновационного формата в сфере автомоек и масштабирует рынок...
Вакансия размещена в отрасли