Ассистент педагога-воспитателя в детский сад со знанием английского языка (м. Аэропорт)
Описание
CO N TA C TS SA ID JA FA RO VA KH IR O M ON En g lis h T each er Age: 2 5 y e ars o ld Москв а , Пер во м ай ска я +7 9 10 4 58 -5 7-6 0 kh ir o m onsa id ja fa ro va 9 99@ g mail .c o m Rep etit o r_ m yre su m e /re p etit o r_ m yre su m e/ Driv e r l ic e n se : NO Cit iz e n sh ip : Tajik is ta n Sala ry : 90 0 00 R U B Em plo ym en t: Fu ll t im e, f u ll d ay Relo catio n p ossib le Read y f o r b usin e ss t r ip Eng lis h LA N GU AG ES C1 - A dva n ce d Russia n B2 - U pper In te rm ed ia te Tajik C2 - P ro fic ie ncy Pers ia n B2 - U pper In te rm ed ia te SK IL LS Педаго ги ка Exp ert ● План и р ова н и е з а н яти й Exp erie nce d ● 09.2 0 22 — 0 6.2 0 24 Ed uca tio n C en te r " L e arn en g lis h kid s" Eng lis h T ea ch er • Desig n a n d f o llo w a c o m ple te t e ac h in g p la n • Teac h a lp hab et a n d n u m era c y a lo ng w it h p ers o nal, s o cia l a n d e m otio nal sk il ls • Org an iz e l e arn in g m ate ria l a n d r e so urc e s • Use a v a rie ty o f a c tiv it ie s a n d in str u ctio nal m eth o d s ( s o ng s, s to rie s, m ed ia , str u ctu re d g am es, a rt, o utd oor a c tiv it ie s e tc ) t o m otiv a te a n d s tim ula te ch il d re n’s a b il it ie s • Main ta in a n o p en l in e o f c o m munic atio n w it h p are nts a n d p ro vid e ap pro p ria te in fo rm atio n • Asse ss s tu d ents p erfo rm an ce a n d p ro g re ss t o e nsu re t h e y a re m aste rin g th e s k il ls o n r e g ula r b asis • Monit o r c h il d re n’s in te ra c tio ns a n d n u rtu re c o op era tio n a n d s h arin g • Coop era te w it h a d m in is tr a tio n s ta ff • Fo llo w a n d c o m ply w it h t e ac h in g s ta n d ard s a n d s a fe ty r e g ula tio ns WORK E X PER IE N CE 08.2 0 18 — 0 9.2 0 20 Nanny w it h f a m il ie s Main ta in h o use ho ld , in clu d in g c h il d care a n d h o use ke ep in g P ro vid e c are f o r c h il d re n P ro vid e r o utin e f o r c h il d re n S up erv is e c h il d re n’s ho m ew ork a n d p la ytim e Pro vid e n u tr it io us m eals f o r f a m il y M ain ta in a h e alt h y, c le an a n d s a fe envir o nm ent In clu d e c h il d re n in d ail y a c tiv it ie s a s a p pro p ria te In te ra c t w it h c h il d re n in a n a g e a p pro p ria te m an ne r Put c h il d re n t o b ed a n d t u ck t h e m in a t n ig ht r e ad in g s to rie s 06.2 0 16 — 0 8.2 0 19 Su m mer C am p i n S u n S ch o ol Восп и т ат ель Pre p earin g d if fe re nt g am es f o r c h il d re n f r o m 4 t o 7 y e ars o ld Cond aac tin g e ng lis h l e sso ns t h ro ug h g am es f o r k id s, a rt a n d c ra ft a ls o w as a part o f m y r e sp onsib il it ie s Help in g k id s t o s o lv e p p ro b le m s t h ro ug h c rit ic al t h in kin g 20 21 Univ e rs it y o f C en tr a l A sia ( U CA) K ho ro g , T ajik is ta n . Certif ic a te s f r o m c o u rs e s: A dva n ce d L e ve l (R aad in g , W rit in g , Sp eakin g a n d L is te n in g S kil ls . , Hig her e d uca tio n Препо дава те ль а н гл и йско го я зы ка ED U CATIO N 20 23 Kho ro g S ta te U niv e rs it y , Maste r's d eg re e Dep artm ent o f f o re ig n L an g uag es ( E ng lis h ), E ng lis h T eac h e r 20 21 Kho ro g S ta te U niv e rs it y , Bach elo r's d eg re e Dep artm ent o f f o re ig n L an g uag es ( E ng lis h ), E ng lis h T eac h e r AB O UT M E Пер ево д ● Лекс и ка , г р ам мати ка ● Обуче ни е ч те ни ю и п и сьм у ● Подго то вка к о ли м пи ад ам ● Ауд и р ова н и е ● Busin e ss E ng lis h ● Пси хо ло ги я ● Подго то вка к ш ко ле ● Tech nic al S kil ls a n d Com pete nce s.M ic ro so ft Offic e , P ow er p oin t, G oog le Slid e, ● SO FT S K IL LS Пун кту а л ьн о сть ● Такти чн о сть ● Вни м ате льн о сть ● M y n am e is K hir o m on, I a m 2 5 y e ars o ld .I a m a n e xp erie nce d E SL te ac h e r w it h e xp ertis e in d if fe re nt g ro up o f c la sse s. I w ould l o ve t o sh are m y e nth u sia sm w it h c h il d re n in a k id erg arte n. I’v e b een w ork in g wit h y o ung l e arn e rs a n d p rim ary s c h o ol c h il d re n f o r a lm ost 3 y e ars . Thro ug ho ut m y c are er, I’v e b een r e co g niz e d f o r m y w ork e th ic a n d effe ctiv e ne ss. I’m g re atly p assio nate a b out m y p ro fe ssio n, a n d I l o ve he lp in g o th e rs im pro ve t h e ir E ng lis h s k il ls . In m y c la ss, I m ake s u re t h at stu d ents f e el h e ard a n d u nd ers to od . I t e ac h in a m an ne r t h at enco ura g e t h e m t o s p eak w it h o ut t h e f e ar o f m akin g m is ta ke s. Esse ntia lly , I c e nte r m y a tte ntio n t o w ard s t h e c la ss’ o b je ctiv e s w hil e ta kin g in to c o nsid era tio n m y s tu d ents ’ l e ve l a n d p re fe re nce .
26 октября, 2016
Наталья
Город
Москва
Возраст
36 лет (17 мая 1988)
26 октября, 2016
Григорий
Город
Москва
Возраст
53 года (29 декабря 1969)
28 октября, 2016
Мадия
Город
Москва
Возраст
53 года ( 5 июня 1971)