Специалист компании по обработке обращений сотрудников и клиентов( Контакт-центр)

26 Сентября

до 110 000 руб.

Партнерские Вакансии

Город:

Москва

Занятость:

Полная занятость

Компания "ManpowerGroup"

Manpower и наш клиент, американская компания, крупный производитель фармацевтических, санитарно-гигиенических, косметических товаров, а также медицинского оборудования, ищет сотрудника на позицию Специалист Контакт-центра.

Обязанности:

  • Receive inbound inquiries via multiple channels (phone, email, web-form, chat), For multiple functions (HR, Procurement, Payroll),clarify the need, answer the inquiries and assist in the resolution of concerns.

  • Access enabling technology to complete client inquiries and transactions.
  • Fully document all cases in case management application.
  • Escalate complex transactions to higher tier for resolution or contact with third party vendors as appropriate.

  • Escalate client service issues to Contact Center Lead, Senior Associates / Advisors or Manager as necessary.

  • Assist and encourage users / customers to make effective use of self-service options, systems, products, services, etc. in order to drive rapid resolution and empower customers; educate and inform customers of the full range of Global Services available to them.

  • Respond to requests / inquiries from customers (prioritizing as appropriate) and executes on the key tasks and activities within the Contact Center in accordance with defined procedures and guidelines. Investigate issue areas and determine methods of mitigation in order to resolve problems within acceptable timeframes, routing or escalating inquiries as appropriate in order to uphold effective and timely resolution.

  • Deliver exemplary performances by ensuring all Key Performance Indicators are at goal.

  • Continuously improve call handling skills, systems knowledge, and communications skills, thus, enhancing customer service levels.

  • Communicate and interact effectively with customers and team members of the Global Services team(s); develop credibility and trusted mutually respected relationships with customers, supervisors, and team members. · Interact and interface with customers, vendors, service providers, and other third parties as applicable in relation to the activities and dependencies within the GS Contact area. · Participate in any required user testing of new processes, telephony upgrades or systems.

  • Perform special projects and related duties as assigned.

  • Work in collaboration with other team members in Contact center to execute tasks and fulfill key deliverables, seeking input and assistance as needed.

  • Establish and maintain a confidential and sensitive work environment, focusing on customer service by handling all customer requests in a professional manner.

  • Participates in scheduled and ad hoc training in order to improve policy and process acumen.

Требования:

  • Higher education.
  • Advanced English from C1.
  • Work experience Customer Service / HR.
  • Strong oral and writing communication skills.

  • Knowledge of office programs Microsoft (Outlook, Excel, Word).

Условия:

  • employment under the Labor Code of the Russian Federation (Manpower outsourcing) is a fixed-term contract for 6 months.
  • work schedule 5/2, hybrid work format (3/2 days in the office, 3/2 days remotely);
  • salary 110.000 gross.
  • social package (Insurance, nutrition compensation, fitness compensation);
  • a cozy office in the Krylatsky Hills business Center.

Откликайтесь на нашу вакансию и мы свяжемся с Вами в ближайшее время!

Похожие вакансии

26 Сентября

Ведущий специалист-эксперт административно-хозяйственного отдела

Москва

от 40 000 руб.

Компания "Управление Россельхознадзора по г.Москва, Московской и Тульской областям" Обязанности: осуществление закупок в соответствии с...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

SMM-специалист( Общественная палата РФ )

Москва

от 80 000 руб.

Компания "Общественная палата РФ" Мы ищем профессионала, горящего работой в социальных сетях, заинтересованного в проектах социальной...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

Водитель-курьер на автомобиле компании в распределительный центр Хаб (Community)

Москва

от 124 520 до 300 520 руб.

Компания "Патруева Любовь Александровна" НА НАШЕМ АВТОМОБИЛ Е ( АВТО ВЫДАЁМ/ ВЫПЛАТЫ ЕЖЕНЕДЕЛЬНО ) Что предстоит делать :...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

Менеджер / Project manager по интеграциям в IT компанию

Москва

от 100 000 руб.

Компания "Апартмент системс" Апартмент системс - современная российская IT-компания находится в поиске Руководителя проектов по интеграции...

Отправить резюме подробнее

26 Сентября

Ведущий специалист секретариата( Сбербанк )

Подольск (Московская область)

Компания "Сбербанк" В команду секретариата Среднерусского банка требуется ведущий специалист. Обязанности ведение календаря...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Автобизнес / Автосервис: