Marketing Automation Manager

04 Октября

Партнерские Вакансии

Город:

Москва

Занятость:

Полная занятость

Компания "Лаборатория Касперского"

Main responsibilities:

  • To Consult Global and Regional Marketing and Sales Teams on Marketing Technologies and Campaign Setup and To Train to them to operate software;
  • To be a part of the Team which play the role of Center of Expertise in Marketing Technologies, establish guidelines and document processes. Keep user instructions and knowledgebase UpToDate. Be escalation point and Q&A across Marketing Technologies platforms. Share best practices of Marketing Technologies and Marketing Strategies usage across organization;

  • To develop Prototypes of Marketing Campaigns, Run Tests, verify hypotheses, and Make Tactical shifts if needed in order to implement the best Marketing Strategies, and work closely with creative Team to make sure that Campaign are effective;

  • Coordinate Global Marketing Campaigns Launch and assist with the setup;

  • Develop Marketing Automation Strategies throughout customer stages in collaboration with various Teams;

  • Responsible for B2B and B2C Marketing Technologies platforms enhancements and development in Kaspersky;

  • Initiating Marketing process improvement activities: Collect the feedback from regional and global stakeholders, analyze this feedback, Identify the gaps in the business requirements and processes, propose optimizations;

  • Orchestrating the intersection of Marketing Technologies and data analytics to optimize digital Marketing initiatives and processes.

​​​​​​​Requirements:

  • English fluency;
  • 1+ years as minimum experience of work experience in B2B or B2C Marketing Automation management and development in multinational IT companies;
  • Experience working with field Sales/Marketing;
  • 1+ years hands-on experience with marketing automation systems (Mindbox, Marketo Engage, Pardot, Adobe Campaign Classic);
  • Salesforce.com, Bitrix or other CRM experience;
  • Experience in running integrated marketing campaigns in the past - demand generation, content, digital events, in-person events, etc;
  • Experience using and tracking leads in CRM (SalesForce.com, Bitrix, MS Dynamics);
  • Strong communication and cross-functional collaboration skills;
  • Ability to work independently and as a part of the Team.
Похожие вакансии

29 Сентября

Senior Sales Manager( IT-hunters )

Москва

Компания "IT-hunters" Мы международное рекламное агентство — лидер в сфере продвижения мобильных приложений. Входим в список ТОП-10 самых...

Отправить резюме подробнее

29 Сентября

Key Account Manager (SME manager)

Москва

Компания "Хавейл Мотор Рус" HAVAL («Хавейл») – автомобильный бренд компании Great Wall Motor, созданный в 2013 году. Компания предлагает...

Отправить резюме подробнее

29 Сентября

Account/Sales manager B2B/Менеджер по работе с ключевыми клиентами

Москва

от 90 000 до 160 000 руб.

Компания "Greenwax" « Greenwax» — eCommerce компания в индустрии парфюмерии. Мы являемся DIY-маркетом парфюмерно-косметического сырья для...

Отправить резюме подробнее

29 Сентября

Lead Generation Manager (crypto)( Coin Liquidity Solutions )

Москва

Компания "Coin Liquidity Solutions" Привет! Мы – CLS Global, финтех-компания из Дубая, специализирующаяся на B2B торговле и маркетинговых...

Отправить резюме подробнее

29 Сентября

Sales Manager / Менеджер по продажам в отеле( Ararat Park Hyatt Moscow )

Москва

Компания "Ararat Park Hyatt Moscow" Salary will be discussed upon the interview results. Duties: Achieve individual revenue goals...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Банки / Инвестиции / Лизинг: