Компания "Цзян Жун Рус"
Responsibility:
1.Responsible for solving the customer requirement ,maintain customer relationship and improve customer satisfaction.
2.Committed to making the Inovance's products growing up,such as customer site troubleshooting, and feedback product improvement to R&D
3.Responsible for the signing, training, optimization and daily inspections of service partners, such as service center and maintenance center.
4.Continuously improve the technical ability of products and solutions, through learning and problem solving.
5.Committed on making customers simply use of Inovance's products, such as providing training or troubleshooting manuals.
Requirements:
1.Major in electrical engineering, electrical engineering and automation, power electronics and power transmission, electrical machinery and electrical appliances, electrical machinery and electrical appliances and control engineering, automation, control science and control engineering, mechatronics, mechanical and electronic engineering, etc.
2.Accept travelling, hard-working and have good communication skills and team spirit.
3.Fluent in English listening, speaking, reading and writing. Points if you can communicate in Chinese.
03 Декабря
Customer support specialist | Сотрудник службы поддержки
Москва
от 100 000 руб.
Компания "Юнити Трейд Солюшн" Unity – IT компания, занимающаяся разработкой программного обеспечения. Наш продукт позволяет организовать...
11 Ноября
Специалист поддержки / Support L1( Evercode Lab )
Москва
Компания "Evercode Lab" Привет! Наша команда развивает финансовый сервис мирового уровня, которым ежедневно пользуются сотни тысяч людей по...
05 Декабря
Инженер по сопровождению/Support Engineer (Трайб CVM)
Москва
Компания "ОТП Банк, АО (OTP bank)" Чем предстоит заниматься: Оперативно и безопасно восстанавливать работу сервисов трайба в рабочее...
05 Декабря
Аккаунт менеджер/Account Manager (Global)
Москва
Компания "IT-hunters" Мы - крупный рекламный холдинг, занимаемся мобильным маркетингом/продвижением приложений по всему миру больше 11 лет....
04 Декабря
Специалист поддержки / Support L1
Москва
Компания "Evercode Lab" Привет! Наша команда развивает финансовый сервис мирового уровня, которым ежедневно пользуются сотни тысяч людей по...
Вакансия размещена в отрасли