Front Office Manager (Rixos Borovoe)

31 Декабря

Партнерские Вакансии

Город:

Москва

Занятость:

Полная занятость

Компания "Burabay Hotel Management"

Position requires relocation to Shchuchinsk (Akmola oblast, Kazakhstan) and reports to Director of Rooms and Quality. Accommodation provided.

Responsible for all front office operations (including guest arrival and departure) and staff management. Areas of responsibility include Bell Staff, Switchboard, and Guest Services/ Front Desk. Strives to continually improve guest and associate satisfaction and maximize the financial performance of the department.

Main responsibilities include, and is not limited by:

  • Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis
  • Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with other departments
  • Keeps Front Office team focused on the critical components of operations to drive guest satisfaction and the desired financial results
  • Communicates performance expectations in accordance with job descriptions for each position and monitors progress
  • Conducts department meetings and continually communicates a clear and consistent message regarding the Front Office goals to produce desired results
  • Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs)
  • Full responsibility for the database of hotel (emails, phones, addresses) and timely registration of all foreign citizens in the Eqonaq
  • Identifies the developmental needs of others and coaching, mentoring, or otherwise helping others to improve their knowledge or skills
  • Provides guidance, training, and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance
  • Interviews and hires managers and hourly employee team members with the appropriate skills and in a timely manner to meet the business needs of the operation
  • Identifies and analyzes Front Office operational challenges and facilitates the development of solutions to prevent reoccurrence
  • Performs all duties at the Front Desk as necessary

Candidate profile:

  • Highly motivated, self-motivated and energetic professional with the hospitality background and proactive approach
  • Excellent communication and leadership skills
  • at least 3 years' work experience in a similar position in an International Hotel chain properties
  • Proficiency in English (advanced), Russian (advanced), and preferably in Kazakh
  • Opera knowledge
Похожие вакансии

26 Декабря

Бизнес-ассистент/ Family-office manager

Москва

от 130 000 до 150 000 руб.

Компания "Интеллектуальные робот системы" Компания Интеллектуальные Робот Системы – лидер Российского рынка по производству и поставке сложного...

Отправить резюме подробнее

15 Декабря

Директор магазина/Store Manager (ТРЦ Июнь)

Мытищи

Компания "DeFacto" Обязанности: организация и управление процессами в магазине с целью достижения плана продаж; контроль и управление...

Отправить резюме подробнее

07 Декабря

Менеджер партнерских складских комплексов | 3PL Manager

Красногорск

Компания "Сеть магазинов женской одежды LIME" LIMÉ -бренд одежды, обуви и аксессуаров, созданный в 2008 году. Наши магазины представлены в...

Отправить резюме подробнее

27 Декабря

Директор Бутика/Store Manager

Москва

Компания "Mercury" Компания Mercury занимает лидирующие позиции на российском рынке предметов роскоши и услуг и выступает эксклюзивным...

Отправить резюме подробнее

27 Декабря

Business Development manager (Moscow)( B2Broker )

Москва

Компания "B2Broker" Обязанности: Привлечение и поддержание клиентской базы Своевременное информирование клиентов о обновлениях и...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Топ-менеджмент / Руководители: