Call center Operator With Bengali( Insolutions )

28 Октября

от 77 000 до 110 000 руб.

Партнерские Вакансии

Город:

Москва

Занятость:

Полная занятость

Компания "Insolutions"

We are Insolutions Ltd., a company specializing in digital marketing and product localization in Asian markets for over 5 years.

Our goal is to provide qualified assistance to iGaming projects in expanding their digital presence across various markets. We work with brands of different scales - large and small, local and international. We deliver high-quality digital marketing services to enhance the operations of iGaming companies worldwide.

Currently, due to project expansion, we are looking for a Call Center Operator fluent in Bengali to join our office in Moscow.

Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via live chat, email, phone, or social media platforms.
  • Provide accurate, valid, and complete information using the right methods and tools.
  • Resolve product or service-related problems by clarifying the customer's complaint and selecting the best solution.
  • Maintain a deep knowledge of the company's products, services, and policies.
  • Collaborate with team members and other departments to ensure effective resolution of customer issues.
  • Full-time position with 12-hour shifts (one-hour break).

Shift schedule:

  • During the probation period salary will be 3,500 rubles per 12 hours shift.
  • After the probation period the salary will increase depending on the KPI to a maximum of 5,000 rubles per shift.

Requirements:

  • Proficiency in English (B1 level).
  • Fluent in Bengali.
  • Desire to work with South Asian markets.
  • Legal conditions for residence in the country.
  • Patience, resilience to stress, and good level of concentration.
  • Experience working in international team workspace will be a plus.
  • Experience with customer support programs and data collection tools will be an advantage.

Application Process:

  • First stage: Quick video interview with our HR-Generalist to learn more about the position and discuss your experience.
  • Second stage: Interview with the hiring manager to assess your professional skills.
  • Third stage: Job offer from our company if everything aligns and you share our values.

We have a flexible structure and aim to complete all stages within a week. Apply now and join Insolutions Ltd., a company of top professionals!

Похожие вакансии

30 Октября

Оператор call-центра( ЭстэйтЛига )

Москва

от 30 000 до 60 000 руб.

Компания "ЭстэйтЛига" Приветствуем вас! Estateliga - это надежная, динамично развивающаяся компания по недвижимости, которая в 2023 году...

Отправить резюме подробнее

31 Октября

Оператор call-центра( Инетком )

Москва

от 60 000 до 75 000 руб.

Компания "Инетком" Мало опыта? Но готовы много и упорно учиться? Мы вам поможем во всем разобраться. Мы берем сотрудников без опыта, если они...

Отправить резюме подробнее

30 Октября

Оператор call-центра со знанием английского языка

Москва

от 40 000 до 70 000 руб.

Компания "ЭстэйтЛига" Присоединяйся к команде Estateliga! Мы ищем оператора колл-центра с возможностью работать из любой точки России!...

Отправить резюме подробнее

31 Октября

Специалист контактного центра/call-центр (без продаж)( FAVORIT MOTORS )

Москва

от 60 000 руб.

Компания "FAVORIT MOTORS" Мы ищем целеустремленного, коммуникабельного и ответственного специалиста колл-центра, готового обеспечить высокий...

Отправить резюме подробнее

31 Октября

Оператор call-центра (2 дня в неделю)

Москва

Компания "АРОСА" Крупная продуктовая дистрибьюторская компания, один из лидеров рынка HoReCa с ассортиментом более 3500 СКЮ, приглашает...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: