HR manager (Africa)
09 Ноября 2024
Город:
Москва
Занятость:
Полная занятость
Компания "Оптимум Интегрейтед Сервисиз"
A gold mining company in Africa is looking for HR Manager
Обязанности:
- Adjustment of corporate Human Resource Policies and Procedures to the local law and standards;
- Control of drafting of employment agreements for local staff;
- HR record keeping for expats (hiring, change of position/ salary , dismissal procedures, the record of business trips);
- Organizing the process of developing job descriptions for locals and expats and controls their execution;
- Administration of payroll and benefits for personnel;
- Adjustment of payroll taxes calculation due to changes the local law;
- Organizing of personnel performance evaluation;
- Participation in labour market reviews and analyses of the financial conditions of companys local employees
- Preparation of HR budget and control over its execution;
- Conducts personnel records ( expats) in the program 1C and organize conducting personnel records of local employees;
- Organizing and control over recruitment of local staff, cooperation with recruiting and outsourcing agencies;
- Supervises the process of adaptation of new employees;
- Organizing the health and life insurance procedure for local staff;
- Organizing medical check up of the expats for getting residence visas;
- Discipline control - conducts timesheets, the schedule of vacations, shifts work rotation schedule;
- Expats visa support (resident visas, permissions for entrance, permissions for moving inside country) ,
- Organizing expats changeover according to the shifts plan - meeting in the airport, hotel accommodation, transport, food
- Provides timely and quality reporting on personnel matters;
- Supervise and control work of local HR and administrative specialists;
- Maintains relations with the local labor authorities;
- Participates in the resolution of labor disputes and conflicts with the staff.
- Higher education in HR, finance;
- 3-5 years of relevant work experience in Africa is an advantage;
- ability to maintain a high level of accuracy in preparing and entering information;
- ability to analyze information and to prepare reports to HQ;
- macro writing ability to calcutate local taxes;
- orientation to the result;
- stress resistance;
- time management skills, ability to meet challenging deadlines;
- strong written and verbal communication in English is a must;
- Arabic is an advantage;
- computer skills - MS Office (Word, Excel, PP)
- work in Africa by shifts ( 2 /1)
- leaving allowance, air tickets and medical insurance on behalf of the company
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
05 Ноября
HR Generalist/HR Business Partner (HRG/HR BP) в благотворительный фонд
Москва
от 120 000 до 150 000 руб.
Компания "Дари еду" “Дари еду” - это один из крупнейших фондов России, который помогает нуждающимся продуктами и адресными сборами. И ваша...
05 Ноября
Рекрутер/HR-менеджер( RED Holding )
Москва
от 100 000 руб.
Компания "RED Holding" RED Experts — крутая команда, занимающаяся продажей инвестиционного жилья в туристических зонах Таиланда. Мы активно...
05 Ноября
Ассистент отдела HR( Placebo/25 )
Москва
от 70 000 руб.
Компания "Placebo/25" Привет! Мы Placebo/25 — российская инвестиционная компания, которая создает и развивает проекты в России, Индонезии и...
05 Ноября
HR менеджер / Рекрутер / Стажер
Москва
от 70 000 руб.
Компания "ВИКТОРИЯ" В связи с ростом и развитием компании, мы открыли вакансию HR специалиста. ЧТО МЫ ПРЕДЛАГАЕМ:...
05 Ноября
Менеджер по подбору и адаптации (HR -менеджер)
Москва
от 91 000 до 140 000 руб.
Компания "Этажи Москва" «ЭТАЖИ» – АГЕНТСТВО НЕДВИЖИМОСТИ №1 В МОСКВЕ. «ЭТАЖИ» СЕГОДНЯ – ЭТО ОФИСЫ В РОССИИ И МИРЕ (СНГ, ТУРЦИЯ, ДУБАЙ, КИПР,...
Вакансия размещена в отрасли