First Line Support Analyst

06 Января 2025

СолбегСофт
СолбегСофт

Город:

Минск

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Нет опыта

Откликнуться

Компания "СолбегСофт"

Gexateq is a software development company with solid expertise and experience in custom software development, mobile development, design, R&D, tech advisory, offering a well-balanced blend of technology skills, domain knowledge, hands-on experience, effective methodology, and passion for innovations. Gexateq delivers a full spectrum of IT services to companies across different business areas and industries, including Oil & Gas, Banking & Finance, Healthcare, Logistics and Transportation.

We are looking for a First Line Support Analyst to join our rapidly growing Team.
You will work as part of a team, you will provide first-line support to customers via the telephone, ensuring that customers receive a high level of service.

Responsibilities:

  • Answering calls via telephone.

  • Providing guidance on how to create and complete profiles.

  • Logging of service desk tickets, ensuring all the details of the issue were provided.

  • Provide assistance to end users with their daily tasks according to defined procedures.

  • Escalates customer issue as needed based on established guidelines.

Requirements:​​​​​​​

  • Level of English: Advanced or Fluent :  (both written and oral).

  • Advanced level PC skills.

  • Desire to learn and help others.

  • Excellent Communication skills.

Plus:

  • Previous experience as First Line Support Analyst.

Skills: ​​​​​​​

  • Excellent listening and questioning skills, combined with the ability to interact with clients to establish what the problem is and explain the solution.

  • Ability to work calmly under pressure.

  • Excellent computer skills including MS Word and Excel.

We provide:

  • Modern Class A office in a dynamic downtown location (Minsk – Aerodromnaya,38 and Brest – Moskovskaya,208А).
  • Training and development.
  • Mentor support.
  • Corporate library.
  • International projects.
  • Language courses: English.
  • Corporate events.
  • Team building.
  • Gifts.
  • Charity events.
  • Great place to work.

Benefits:

  • Healthcare insurance.
  • Sport compensation.
  • Psychological help compensation, mental health support.
  • Sick Days, extra days off for special events.
  • Payments on birthday and special occasions.

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Похожие вакансии

09 Января

Специалист технической поддержки / Customer support

Минск

Компания "Финвин технолоджис" Планируется открытие новой вакансии специалиста технической поддержки. Обязанности: Отвечать на входящие...

10 Января

Customer Support Specialist (1st line)

Минск

Компания "Andersen" The IT company Andersen , invites a Customer Support Specialist (1st line) to join its team. Andersen is a European...

08 Января

Специалист по сопровождению ПО (Technical Support)( АЛЬФА-БАНК )

Минск

Компания "АЛЬФА-БАНК" Альфа Банк – один из ведущих частных банков, который входит в число системно значимых банков Беларуси. Мы работаем как...

08 Января

Начинающий специалист (Payment Support Specialist)

Минск

Компания "ТехАссистПро" Компания ТехАссистПро в поиске начинающих специалистов по работе с платежными системами. Ищем активных и...

08 Января

Technical Support Engineer (night shift)( Прогмакс Девелопмент )

Минск

Компания "Прогмакс Девелопмент" Привет! SoftMaster - активно растущая IT-компания, реализующая международные проекты и инновационные решения в...

Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли