Компания "Ок Софт"
We have a decentralized support organization covering several countries of Asia-Pacific region where customers requests are processed by local agents, additionally we now actively build a process of managing internal incidents from our colleagues from these markets. As the organization is growing we need a strong technical person for the role of L2 Support analyst who can resolve complex tickets, create and execute efficient process of analyzing data about coming customer requests, find key issue, and drive Problem management practices within the organization.
The role will have several areas of responsibilities:
Incident management (Key one)
Problem management
Monitoring
Process improvements
Requirements:
What we offer:
13 Ноября
Руководитель отдела поддержки/Head of support
Москва
Компания "Газпромбанк Лизинг" Газпромбанк Лизинг – ведущая лизинговая Компания России и Европы, предоставляющая широкий спектр услуг по...
14 Ноября
Ведущий специалист технической поддержки IT сервисов
Москва
от 118 200 руб.
Компания "РН-Учет" ООО «РН-Учет» оказывает услуги бухгалтерского и налогового учета для предприятий группы ПАО "НК "Роснефть". Наша команда в...
13 Ноября
Москва
Компания "Ок Софт" We have a decentralized support organization covering several countries of Asia-Pacific region where customers requests are...
14 Ноября
Специалист технической поддержки / Customer Support Specialist
Москва
от 60 000 руб.
Компания "Trading solutions LTD" We are looking to hire a Customer Support Agent (no experience required/students/graduates, entry level) to...
14 Ноября
Специалист технической поддержки (L2)( ИЦ АЙ-ТЕКО )
Москва
Компания "ИЦ АЙ-ТЕКО" КОМПАНИЯ «АЙ-ТЕКО» - ведущий российский системный интегратор и поставщик информационных технологий для корпоративных...
Вакансия размещена в отрасли